transzplant

Az orvos válaszoltranszplant
Máté Júlia kérdezte ennyi ideje: 7 hónap
Tisztelt Doktor Úr! Kettő hónapja transzplantáltak. Új vesét kaptam. Soha nem volt problémám a cukorszintemmel. Minden hónapban voltam vesebetegként vérvételen. Bár anyukám cukorbeteg. Gyógyszeres, nem inzulinos. Azt mondták hogy a szteroidoktól száll és repül a cukorszintem. Igyekszem kordában tartani a hemoglobinA1C:5.4 De bizony ezt úgy tudom elérni hogy naponta sétálok 10-15 ezer lépést. 39.4 kiló vagyok. Szeretnék hízni, de nem találom azt az egyensúlyt, hogy olyat egyek amitől hízhatok, de nem lesz magas tőle a cukrom. Tud nekem tanácsot adni? Köszönettel: Júlia 
orvos válaszolt 6 hónap korábban
Kedves Júlia!   A betegsége és a műtétje miatt inzulinkezelést javaslok. Az inzulinnak van roboráló hatása is. Jelentkezzen a területileg illetékes diabetológiai szakrendelőben, háziorvosi beutalóval.    Kis dr.